zenei menedzsment ügynökség
zenei menedzsment ügynökség
zenei menedzsment ügynökség

Gold Record
zenei menedzsment ügynökség

kiadó, menedzsment, rendezvény, sajtó, PR
Bódottá: itt a Honeybeast meggypálinkája
2021. Október 07.
A Honeybeast is csatlakozik a Hősök, a Jónás Vera Experiment, a Margaret Island és a Turbo mellé: az Egyszer volt pálinkacsalád új, meggypálinkája a zenekar egyik leghíresebb slágerének címét fogja viselni.

Az „Egyszer volt” tavaly indult a zene világnapján, azzal a céllal, hogy valós segítséget nyújthassanak a zenészeknek. 

A 2020-as év senkinek sem volt egyszerű, de talán a zeneipar sínylette meg legjobban, hiszen kimaradt a teljes koncertszezon. Éppen ezért „mindenki ott segít, ahol tud” jeligével egy zenerajongó csapat, megálmodta az Egyszer volt pálinkacsaládot, mellyel a közönség immáron egy éve közvetlenül támogathatja a kiválasztott zenekarokat.

„Nehéz egy éven vagyunk túl. Ahogy megjelent az Egyszer volt pálinka, azzal a céllal, hogy támogassa a hazai zenekarokat, rögtön bezárták a vendéglátó és szórakozóhelyeket. Így a kemény munka csak idén májustól indulhatott, mostanra viszont több tucat koncerthelyszínen, egyetemi szórakozóhelyen, bárban, étteremben megtalálható a pálinkacsalád. Több fesztiválon is találkozhatott vele a közönség, akik örömmel fogadták a zenekarok dalaival ellátott pálinkákat. Sok szervezőnek is szimpatikus volt az üzenet, hiszen így közvetetten ők is segíthették a zenészeket. Az idei év rávilágított, hogy a jövőben is folytatnunk kell az együttműködést a zenekarokkal, mert nagyon jó érzés adni és ezáltal picit hozzátenni a hazai zeneiparhoz.” – Mondta Bárány Péter, az Egyszer volt alapítója, márkatulajdonosa. 

Bár az idei nyáron már egy kicsit fellélegezhettünk, az Egyszer volt csapata továbbra is fontosnak tartja a magyar zenekarok támogatását, így új szereplővel, a Honeybeasttel bővül a négyes fogat. A zenekarral épp egy fesztiválon ismerkedtek meg: „Méltán mondhatom, hogy a Honeybeast zenekar számára a SZIN Fesztivál az egyik legjobban, ha nem a legjobban várt esemény minden nyáron, 2021-ben viszont nem csak a fergeteges koncert és hazai közönség miatt volt különleges, hanem mert személyesen megismerkedhettünk az Egyszer volt pálinka családdal. A standnál hihetetlen odaadással, profizmussal és kedvességgel vártak minket, hamar szóba elegyedtünk és kaptunk egy felkérést, hogy a mi egyik dalunk címe is fel kerülhessen egy termékre. Előtte már találkoztunk a projekttel, nagyon tetszett nekünk a csapat víziója, hozzáállása és nem utolsó sorban a termékek is! Boldogan fogadtuk el a felkérést és reméljük, hogy a jövőben legalább akkora örömet fog okozni másoknak is, mint nekünk!” - Mesélte a találkozásról Tarján Zsófi a zenekar énekese.

Az új ízt maga a zenekar választotta ki és mi más is kerülhetne a palackra, mint a fesztiválok bohémságát tökéletesen megíró Bódottá? A közönség elsőként a Budapest Parkban, a csapat október 13-i koncertjén ízlelheti meg a Bódottá pálinkát. A tervek szerint a 40 fokos pálinkák után, hamarosan megérkeznek a kissé érettebb korosztálynak szánt 50 fokos italok is, melyek által újabb előadókkal bővül majd a csapat.

Weboldalunk sütiket használ a magasabb felhasználó élmény miatt..