zenei menedzsment ügynökség
zenei menedzsment ügynökség
zenei menedzsment ügynökség

Gold Record
zenei menedzsment ügynökség

kiadó, menedzsment, rendezvény, sajtó, PR
Gyakori kérdések

Mennyibe kerül a házhozszállítás?

A házhozszállítás díját minden esetben a pénztár oldalon láthatja a vásárló, mely megrendelés végösszegétől és a kiszállítás helyétől függ. Átlagos csomag esetén, Magyarországon belüli szállítással 1690-1990 Ft költséget jelent. 20.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás költségétől eltekintünk.

 

Hogy juthat el hozzám a termék?

A megrendelt termékek kiszállítása átmenetileg csak Magyarországon belül lehetséges! Házhozszállítás esetén a GLS fogja elvinni a megrendelt terméket. Minden esetben, a kiszállítás napján telefonon/SMS-ben küld értesítést a futár, aki általában délután 13:00 és 17:00 között érkezik. Ha tudja előre, hogy milyen időpontban tartózkodik otthon, akkor szívesen felírjuk a csomagra és a futár figyelembe fogja venni. A megnövekedett rendelésszám miatt esetleges csúszások előfordulhatnak.

GLS Futár – belföld – 1690 Ft

Személyes átvétel az alábbi címen: 1046 Budapest, Kiss Ernő utca 4.

Nyitvatartási információ, egyeztetés: http://www.creals.com

 

Mennyi idő altt készül el a termékem?

A "Rendeléseim" menüpontban látható, hogy a megrendelt termékek milyen feldolgozási státuszban vannak.
Termékenként változó elkészülési időtartamaink vannak, ami ettől függően 2-5 nap. Amennyiben késés áll fenn a termék elkészítésével, mindenképp küldünk értesítést a feltüntetett elkészítési időn belül.

 

Milyen módon tudok fizetni?

Bankkártyás fizetés: honlapunkon lehetőség van bankkártyás fizetésre, melyet a PayPal vagy Barion szolgáltatón keresztül lehet megtenni.

Személyes, készpénzes fizetés: átvevőpontunkon vagy utánvételes vásárlás esetén alkalmazott fizetési lehetőség, magyar forintban.

 

Milyen adataimat kell megadjak a rendelésemhez?

Webshopunkon történő megrendelések esetén a teljeskörű kiszolgálás érdekében a következő adatokat kérjük el ügyfeleinktől:

Számlázáshoz szükséges adatok: Számlázási név, cím

Szállításhoz szükséges adatok: Szállítási név, cím

Kapcsolattartáshoz szükséges adatok: telefonszám, e-mail cím

 

Miért nem tudok regisztrálni?

Párszor előfordul, hogy a kétlépcsős regisztráció során elakadást tapasztalunk. Ez több ok miatt is történhet. A visszaigazoló e-mailekben érvényesíteni kell a regisztrációt, enélkül nem lesz végleleges a regisztráció.

Weboldalunk sütiket használ a magasabb felhasználó élmény miatt..